شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00


به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان امروز 4 طرح در خمینی شهر گشایش یافت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس بهزیستی خمینی شهر با بیان اینکه مجتمع توانبخشی هفتم تیر بازسازی شد، هزینه اجرای این طرح را 290 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سال های 93 و 94 عنوان کرد و افزود: این اعتبار را فرمانداری در اختیار بهزیستی گذاشت.
سومین مرکز نگهداری از سالمندان با ظرفیت 50 نفر که توسط بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان احداث شده از دیگر طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.
ترابی در ادامه با اشاره به زبانزد بودن شهرستان خمینی شهر در امور خیریه گفت: مرکز اوتیسم خمینی شهر نیز به همت خیران حامی بهزیستی با ظرفیت 50 نفر و با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

وی همچنین از گشایش مرحله سوم مرکز توانبخشی محمودیه با ظرفیت 35 نفر و امکاناتی نظیر فیزیوتراپی، آب درمانی، کاردرمانی، دندانپزشکی و کارگاه های حرفه آموزی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.
رییس بهزیستی در پایان با تشکر از شهردار و شورای شهر به خاطر همکاری های تنگاتنگ با بهزیستی از آسفالت محوطه اداره بهزیستی که هزینه ای بالف بر 54 میلیون تومان در بر داشت به صورت رایگان توسط شهرداری خبر داد.
گفتنی است فرماندار، امام جمعه، شهردار و رییس شورای شهر در این مراسم حضور داشتند.
وی همچنین به مرکز اوتیسم خمینی شهر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها برای تاسیس این مرکز در شهرداری صورت گرفت و خیرین و شورای شهر کمک کردند. در جشن ولادت امام حسن (ع) در لادر نیز 126 میلیون تومان از طرف مردم به بچه های اوتیسم کمک شد.
شنبه, 26 تیر 1395 

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر