شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00


خمینی شهر - مجموعه خیران پزشکی خادمیاران رضوی، متشکل از مجموعه پزشکان و پرستاران جهادی برای رسیدگی به بیماران کرونایی درخمینی شهر راه اندازی شد.
مسئول مجموعه خیران پزشکی کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار داشت: کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی شهرستان خمینی‌شهر برای رسیدگی به بیماران نیازمند تشکیل شده است، با نظر جمعی برخی پزشکان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نیاز شهرستان و نبود امکانات دولتی، مکانی جدید برای ارائه خدمات جهادی پزشکی در نظر گرفته شود.
علیرضا رضایی از خدمات رایگان نیروهای جهادی در این مرکز خبر داد و اضافه کرد: در جلسه‌ای که با خیران برگزار شد، تصمیم گرفتیم بیمارستان ساعی به عنوان پایگاه خدمت رسانی به بیماران کرونایی آماده شود که در بخشی از ساختمان بیمارستان خدماتی از قبیل انجام تست کرونا، تزریقات و وصل اکسیژن ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با فراخوان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، برای یاری رساندن به کادر درمان از وجود ۴۰ نیروی جهادی پزشک و پرستار استفاده می‌شود و ابراز کرد: خدماتی که این گروه جهادی انجام می‌دهند کاملاً رایگان است و هزینه‌ای از بیماران دریافت نمی‌شود.
مسئول مجموعه خیران پزشکی کانون سلامت و درمان خادمیاران رضوی گفت: خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر تا کنون ۲۵۰ کپسول اکسیژن و مانومتر تهیه نموده‌اند که به شکل کاملاً رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و حدود ۲۰ کپسول اکسیژن ساز نیز به منطقه محروم سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر