شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00


 به گزارش ایسنا از اصفهان مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی خمینی‌شهر گفت: مردم خمینی‌شهر بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در دهه اول محرم به ساخت بیمارستان ساعی کمک کردند.
رضا جورکش در گفت ‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه روند کمک‌های مردمی به بیمارستان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مردم خمینی‌شهر همچون سال‌های گذشته بخشی از نذورات خود را در ایام محرم نذر سلامت و ساخت بیمارستان بزرگ ساعی کردند.

وی درباره این نذورات، گفت: مردم این شهر بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب وجوه نقدی، غیر نقدی و تعهدات در دهه اول محرم به ساخت بیمارستان ساعی کمک کردند که این مبلغ در محرم سال گذشته ۹۰ میلیارد ریال بود.
مدیر عامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی، افزود: با توجه به نیاز شهرستان و با نظر دانشگاه علوم پزشکی در این ایام اورژانس بیمارستان راه‌اندازی شد و در دهه اول محرم به صورت ۲۴ ساعته و از امروز از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کند. تحویل کپسول به صورت امانت به بیماران کرونایی و ارسال ماسک به بیمارستان‌ها و مردم از دیگر اقداماتی بوده که توسط خیرین این بیمارستان انجام شده است.
جورکش یکی از نذورات مورد نیاز مردمی را کپسول اکسیژن معرفی کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۱۰ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی بستری در منزل امانت داده‌ایم و با توجه به شیوع گسترده بیماری و حجم بالای مراجعات مردمی برای دریافت کپسول در این زمینه کمبود داریم و از مردم درخواست می‌کنیم که نذورات خود را در این قالب بیاورند.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر