شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00

سرشماری نفوس و مسکن سال 95 از 3مهرآغاز شد. به گزارش دانشنام مسوول روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دراین موردگفت: سر شماری به دو روش اینترنتی حضوری انجام خواهد گرفت.عامری افزود روش اینترنتی از 3مهر وحضوری از 25 همین ماه انجام می گیرد وی خاطر نشان کرداز آنجا که آمار باسوادان در شهرستان خمینی شهر بالاست و از طرفی نیز ضریب شهرنشینی در این شهرستان نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است در نتیجه انتظار می رود 40 درصد از جمعیت این شهرستان در طرح اینترنتی سرشماری شرکت کنند. مسوول روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: در این طرح که از 3 مهر آغاز شده و تا 24مهر ادامه می یابد، پس از ورود به سامانه موردنظر و ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار شامل نام اعضا، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، وضعیت اشتغال و... یک کد رهگیری ویژه این خانوار ارائه می شود که باید به مامور سرشماری که با تبلت، کارت، جلیقه و کیف آرم دار به در خانه مراجعه می کند، ارائه گردد.
معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان هم در این مورد گفت: همه کسانی که بر سر یک سفره غذا می خورند یعنی هم خرج هستند و در یک مکان زندگی می کنند یک خانواده را تشکیل می دهند. پیرعلی گفت: حتی اگر یک نفر دانشجو از شهری دیگر با هدف تحصیل به خمینی شهر آمده و با شما زندگی می کند در این سرشماری عضوی از خانواده شما به حساب می آید .
وی تاکید کرد: خانواده هایی که می خواهند به صورت حضوری در سرشماری نفوس و مسکن 95 شرکت کنند، از روز 25 مهرماه شناسنامه های اعضای خانوداه را در دسترس قرار دهند.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر