شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00

مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری از تاسیس 9 خانه امید جدید برای بازنشستگان در روز تکریم خانواده و بازنشسته (ششم مهرماه) خبر داد.

 به گزارش دانشنام حسن حاج قربان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خانه‌های امید بازنشستگان با رویکرد افزایش نشاط، شادابی و پویایی در جمعیت سالمندی از چندسال گذشته بتدریج در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی شد اظهار کرد: خانه‌های امید از امکانات خوب و متفاوتی برای بازنشستگان برخوردارند، به عنوان مثال بازنشستگان از حضور مشاوران و روانشناس استفاده می‌کنند.

وی افزود: خانه‌های امید فضایی برای دیدار سالمندان و بازنشستگان با یکدیگر و جمع شدن دور هم هستند و می‌توانند روحیه امید به زندگی و خودباوری را تقویت کنند.

مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه علاوه بر ارائه خدمات درمانی، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و کافی شاپ در خانه‌های امید وجود دارند گفت: در حال حاضر 27 خانه امید در استان‌های مختلف کشور مشغول ارائه خدمت به بازنشستگان هستند. مدیریت خانه‌های امید بر عهده کانونهای بازنشستگان استان‌هاست.

حاج قربان در ادامه از تاسیس 9 خانه امید دیگر در روز ششم مهرماه همزمان با روز تکریم خانواده و بازنشسته خبر داد و گفت: این خانه‌های امید در شهرهای ساری، قزوین، خمینی شهر، آران و بیدگل، شهرضا، نورآباد مسنی، میانه، رودبار، دزفول راه‌اندازی خواهند شد و شمار خانه‌های امید به 36 می‌رسد. امیدواریم بتوانیم در همه شهرها خانه امید داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر