جمعه, 14 ارديبهشت 1403 Friday 3 May 2024 00:00

حدود ۸ هزار واحدمسکن مهر بدون متقاضی در استان اصفهان وجود دارد به گزارش دانشنام به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مدیرکل این سازمان با اعلام این موضوع گفت: در استان ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد حدود ۸ هزار واحد آن بدون متقاضی است. حجت الله غلامی افزود: تکمیل ۱۶ هزار واحد باقی مانده با پیشرفت ۹۰ درصدی تا آخر سال ۹۵ انجام وتحویل متقاضیان می‌شود.
وی در مورد بافت‌های فرسوده اصفهان گفت: نزدیک به هفت هزار هکتار در استان بافت فرسوده وجود دارد که عمده بافت‌های فرسوده در خود شهر اصفهان است و بقیه آن در شهرهای خمینی‌شهر، کاشان، نایین و نجف‌آباد موجود است.
غلامی افزود: در رابطه با شهر اصفهان چند طرح را با همکاری شهرداری شروع کرده‌ایم که طرح همت‌آباد-اصفهان از جمله آنهاست که بافت بسیار فرسوده با مساحت حدود ۲.۱ هکتار در مرحله یک شروع کردیم که این بافت تا حدود ۱۶ هکتار ادامه دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: طرحهای بافت های فرسوده اصولا یک ساله نیستند و در حال حاضر طرح بازآفرینی کارخانه ریس‌باف اصفهان را شروع کرده که از مهمترین طرح ‌های در حال انجام است.
غلامی ادامه داد: این کارخانه هفتاد هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری حدود ۲۱۵ میلیارد ریال خریداری شده در این هفتاد هزار متر مربع ساختمان‌هایی با معماری‌هایی وجود دارد که نشان دهنده معماری صنعتی اصفهان است.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر