شنبه, 15 ارديبهشت 1403 Saturday 4 May 2024 00:00

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمینی شهر گفت:ایمن سازی گردنه دو شاخ بطول 4 کیلومتر که یکی از پرتصادف ترین مسیرهای استان به شمار می رفت باانجام اقداماتی ازقبیل تعریض جاده ، اصلاح شیب عرضی جاده ، نصب سه ردیف نیوجرسی،نصب پایه روشنایی، نصب تابلوهای اطلاعاتی ، آسفالت وخط کشی ، با اعتباری بالغ بر11 میلیارد ریال انجام شد.
به گزارش دانشنام به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان اسلامی تصریح کرد: با این وجود و به دلیل تردد بسیار بالای وسایل نقلیه در مسیر گردنه دوشاخ، به جهت حذف آن پیشنهاد احداث تونل در مسیر این گردنه مورد موافقت قرار گرفته ومطالعات آن در دست انجام است که امید است شاهد عملیات احداث تونل در آینده نزدیک باشیم .
وی با اشاره به واحدهای مسکن مهر این شهرستان اذعان داشت: در این شهرستان 1288 واحد مسکونی مهر ساخته و تماما با سند اعیانی تحویل متقاضیان گردیده است .
اسلامی در خصوص اختلاف پیش آمده بین شهرداری و راه وشهرسازی در محله منظریه اظهارداشت: در سال 79 قرارداد آماده سازی محلات منظریه شامل زیرسازی ، آسفالت و جدول کشی با شهرداری خمینی شهر منعقد گردید قسمتی از کار انجام و به علت مشکلاتی کار تعطیل شد .وی افزود: در طی سه سال گذشته جلسات متعددی با حضور مدیرکل و معاونین راه وشهرسازی ، فرماندار وشهردار و رییس شورای شهر و نماینده سابق شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل وموافقت نامه ای امضاء شد که با معرفی سه کارشناس دادگستری، اختلافات فی مابین حل گردد و آماده سازی منظریه به اتمام رسد .
گفتنی است ،راههای شهرستان خمینی شهر یکی از شریانهای اصلی غرب اصفهان است که دومین تردد سواری و چهارمین تردد کامیون استان را دارد .

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر