جمعه, 28 ارديبهشت 1403 Friday 17 May 2024 00:00

مراسم اختتامیه هفته میراث فرهنگی خوزستان با رونمایی از مستند چغامیش سحرگاه تاریخ ساخته آریان عطارپور و اهدای احکام سفیران میراث فرهنگی این استان به پایان رسید. به گزارش دانشنام به نقل از عصر امروز در این آیین از سفیران میراث فرهنگی استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.
شهاب الدین عادل (استاد دانشگاه، مستندساز و پژوهشگر)، محسن امیر یوسفی (کارگردان و مستندساز)، ناصر پلنگی نقاش و بنیانگذار موزه شهدا، محسن چاووشی خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرا، مهدی جعفری فیملبردار و فیلمساز هنرمندانی هستند که به عنوان سفیر میراث فرهنگی استان خوزستان معرفی شدند.
محسن امیر یوسفی کارگردان خمینی شهری هنگام تجلیل از وی به عنوان سفیر فرهنگی استان خوزستان گفت : دوشب پیش در خمینی شهر از من به عنوان یک هنرمند تقدیر شد و امروز هم به عنوان سفیر میراث فرهنگی اهل خوزستان تقدیر می شوم و این را به نوعی مدیون جنگ هستم. وی تصریح کرد: جنگ موجب شد دو زیست فرهنگی را تجربه کنم و امیدوارم در آبادان و در خطه جنوب فیلمسازی را ادامه بدهم. امیدوارم فراتر از نگاه به میراث به عنوان گذشته، به حال میراث و فرهنگ و هنر توجه داشته باشیم و امیدوارم مسوولان همچنان در حوزه وزارت فرهنگ توجه بیشتر داشته باشند. گفتنی است از امیریوسفی در شب نیمه شعبان در جشن بزرگی که در منطقه لادرتوسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهربرگزار شده بودبه عنوان یکی از نخبگان خمینی شهر تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه

موارد بیشتر