بلدیه سده در بدو تاسیس برای کارهای خود از اسب و ارابه استفاده می کرد. سندی از سال 1328 در خصوص گزارش خرابی ارابههای اسبی شهرداری و تقاضای تعویض آنها وجود دارد که موید این موضوع است. در دهه 1340 شهرداری یک جیپ موسوم به جیپ شهرداری و یک ماشین گوشت کش برای حمل گوشت های کشتارگاه داشت و هنوز هم از گاری و اسب استفاده می شد. یک کمپرسی زیل روسی حدود سال 1349 به ماشین ها اضافه شد.
تاسیس سازمان خدمات موتوری
سازمان موتوری شهرداری تهران در سال ۱۳۴۰ با نام اداره کل نقلیه شهرداری تشکیل شد. در دی 1390 خدمات موتوری از مجموعه اجرایی و خدماتی شهرداری خمینی شهر جدا و سازمان خدمات موتوری تاسیس شد و مرادیان به عنوان مدیر عامل این سازمان تعیین گردید .
دلیل تشکیل سازمان خدمات موتوری خدمات رسانی بهتر و سریع به شهرداری و شهروندان اعلام گردید. سازمان در اولین سال فعالیت خود با استفاده از بودجه و کمک شهرداری و حمایت شورای شهر به سمت به کار گیری ماشین آلات جدید حرکت نمود و دستگاه های ماشینی همچون مخزن نسوز، جاروی شهری، سیم تریلر خریداری نمود .براین اساس اولین بودجه مستقل این سازمان حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای سال 1391 مصوب شد. دراین سال دو دستگاه خودرو مکانیزه کروز، دو دستگاه پرس حمل زباله، 3 دستگاه سیم تریلر حمل زباله، دو دستگاه جارو، یک دستگاه مخزن شور و یک دستگاه جدول شور برای سازمان نوبنیاد خریداری شد .